Panna Mária - Don Stefano Gobbi a jednota s pápežom

01.10.2013 09:43

22. augusta 1976
Panny Márie Kráľovnej
- Modrá kniha - don Gobbi

pmail.centrum.sk/download.php?msg_id=00000000002200000de000209c72&idx=5&filename=Modr%C3%A1%20kniha.doc&r=15.186472990846966


"Satan vám nahovorí, že pápež zrádza pravdu, a tak satan borí základ - Dokonca vám nahovorí, že ja sama neschvaľujem konanie Svätého Otca. Tak sa mojím menom šíria ostré kritiky

dnes moje materské Srdce zraňované a zarmucované, keď vidím, ako kňazi, a dokonca biskupi, už nepočúvajú príkazy zástupcu môjho Syna Ježiša! Každé kráľovstvo, v sebe rozdelené, je určené na porážku a záhubu.

Tí moji úbohí synovia, ktorí neposlúchajú, ktorí sa búria, sú už obeťami najrafinovanejšej a najzákernejšej pýchy a idú v ústrety smrti. Ako sa dnes satanovi, môjmu protivníkovi od počiatku, darí vás klamať a zvádzať!

Nahovoril vám, že ste strážcami tradície a obhajcami viery a zatiaľ vás ako prvých pripraví o vieru a nenápadne strhne do bludu.


Nahovorí vám, že pápež zrádza pravdu, a tak satan borí základ, o ktorý sa opiera Cirkev, a ktorý uchováva pravdu po stáročia neporušenú. Dokonca vám nahovorí, že ja sama neschvaľujem konanie Svätého Otca. ( falošné zjavenianapr.  atď ) Tak sa mojím menom šíria ostré kritiky jeho osoby a jeho diela.

buďte bdelí, buďte múdri, pretože temnota všetko zahaľuje. Ako môže Matka verejne kritizovať pápežove rozhodnutia, keď jedine on má zvláštnu milosť pre vykonávanie tejto vznešenej služby?

Ja som mlčala, keď hovoril môj Syn. Mlčala som, keď hovorili apoštoli. Teraz plná lásky mlčím, keď hovorí pápež, aby sa jeho slovo stále viac šírilo, aby ho všetci počúvali, aby ho duše prijímali. Preto som blízko u tohto prvého svojho najmilšieho syna, zástupcu môjho Syna Ježiša. Svojím mlčaním mu pomáham hovoriť. Svojím mlčaním dodávam silu jeho slovu.

Kňazi, moji synovia, vráťte sa k láske, vráťte sa k poslušnosti, vráťte sa k spoločenstvu s pápežom! Len tak budete môcť patriť ku môjmu vojsku, ktorého som Kráľovnou a Vodkyňou.

 tak budete môcť poslúchať moje príkazy, ktoré vám budem dávať ústami samého pápeža. Len tak budete môcť so mnou bojovať za isté víťazstvo; ináč idete v ústrety porážke ."