Nový rok v jednote s pápežom a Pannou Máriou

31.12.2016 14:27


www.mkh.sk

31. decembra 1973

Posledná noc v roku

Opíjajú sa do nemoty

„Začni tento nový rok so mnou v modlitbe! Ako veľa je tých, ktorí v tejto chvíli oslavujú začiatok nového roku zábavami, ponajviac prázdnymi a urážajúcimi veľkú dôstojnosť stvorení, milovaných a vykúpených mojím Synom! Tieto moje úbohé deti sa opíjajú do nemoty a aké sú nešťastné!

Bdej a modli sa aj za nich! S novým rokom blížia sa rozhodujúce okamihy: čakajú vás veľké udalosti. Preto začni nový rok na kolenách v modlitbe so mnou, syn môj! S novým rokom dosiahne moje Hnutie nečakaný rozvoj. Bude to stačiť tvojej malej viere, aby si mi mohol viac veriť a dôverovať? (…)“

31. decembra 1974

Posledná noc roka

Začína klíčiť

„Syn môj, so mnou ukonči tento rok a začni nový rok so mnou, v mojom Nepoškvrnenom Srdci, v modlitbe.

V modlitbe vďaky za všetko, čo som vykonala v tomto roku pre svoje Hnutie tým, že som prijala všetko to najvzácnejšie, čo si mi zaň obetoval: tvoju modlitbu, tvoje utrpenie a tvoju plnú dôveru vo mňa. Tak sa pozvanie, ktoré som ja sama rozšírila, dostalo teraz ku všetkým mojim najmilším do celého sveta. Semä bolo zasiate a už začína klíčiť. V nastávajúcom roku bude dozrievať a rozkvitne do takej obdivuhodnej jari, že bude radosťou a veľkou útechou pre všetkých mojich synov.

V modlitbe zmierenia za toľkých tvojich bratov, ktorí očakávajú nový rok v zábavách, snažia sa len zabúdať a radovať sa a často urážajú Srdce môjho Syna a moje materinské Srdce.

S novým rokom začnú rozhodujúce udalosti: vo chvíli, keď ich veľká časť ľudstva nečaká.

Teraz je moje vojsko pripravené na boj a skoro celá Cirkev bude svedkom tohoto zápasu medzi mnou a mojím odvekým nepriateľom – satanom, ktorý zviedol veľkú časť ľudstva a ktorý skazil a zaviedol na scestie toľko detí mojej Cirkvi. (…)“

31. decembra 1975

Posledná noc v roku

Môj dar Cirkvi

„Preži posledné hodiny roka v mojom Nepoškvrnenom Srdci v modlitbe! Končí rok, ktorý bol rokom milosti a milosrdenstva – tento svätý rok 1975.

Mnohé moje deti prijali pozvanie Kristovho zástupcu a prišli z celého sveta, aby získali veľké odpustky. Iné moje deti prežili tento rok v úplnej ľahostajnosti, pohrúžené len do svojich pozemských záujmov.

Premnohí iní nepočuli toto pozvanie, dokonca vedome uzatvorili svoju dušu veľkému milosrdenstvu môjho syna Ježiša. Medzi nimi boli žiaľ i kňazi. Je to dôkazom toho, o čom som ti už častejšie v tvojom srdci hovorila.


Satan stále zjavnejšie strojí svoje úklady v Cirkvi. Teraz sa pripojil k toľkým mojim synom kňazom tým, že ich oklamal falošnou vidinou, ktorú marxizmus predkladá všetkým: výlučný záujem o chudobných; kresťanstvo zamerané len na výstavbu spravodlivejšej ľudskej spoločnosti; Cirkev, ktorá by vraj chcela byť vernejšia evanjeliu, a preto odtrhnutá od svojho hierarchického zriadenia. Toto skutočné rozdelenie mojej Cirkvi, tento skutočný odpad toľkých mojich synov kňazov sa vystupňuje a povedie dokonca k násilnej a otvorenej vzbure.

Preto, môj najmilší syn, som teraz, v tomto roku, dokončila svoje dielo. Ako som ti minulý rok predpovedala, moje Hnutie sa všade rozšírilo a rozkvitlo ako obdivuhodná jar pre celú Cirkev. Moje dielo sa rozšírilo po celom svete; teraz je vojsko mojich kňazov pripravené.

Ešte budem pokračovať v tejto materskej činnosti, ktorá bude každým dňom zrejmejšia a účinnejšia pre víťazstvo môjho Nepoškvrneného Srdca.

Preto preži posledné hodiny tohto roka v modlitbe. Spoj svoju modlitbu s modlitbou všetkých mojich najmilších synov. Vo všetkých častiach sveta pocítia v týchto hodinách moju výzvu, aby sa zhromaždili so mnou v modlitbe a skryli sa do môjho Nepoškvrneného Srdca. Teraz, moji najmilší synovia, vás čaká len vaša úplná obeta pre záchranu sveta a očistu zeme.

Čas, ktorý vám Otec ešte vyhradzuje, je príliš vzácny – nepremárnite ho! Prežite každý okamih so mnou, v mojom Srdci! Nepozerajte do budúcnosti! Žite len prítomnosť, ktorú vám Matka pripravuje!

Zlo, ktorého stále pribúda a zdá sa, že všetko zaplavuje, nech vás neznepokojuje a neberie vám odvahu. Už čoskoro pozbieram všetko dobro, ktoré je vo všetkých častiach sveta a uložím ho do svojho Srdca, aby som ho obetovala Božej spravodlivosti.

Moji najmilší synovia, začnite nový rok so mnou. Vy ste môj plán, láskyplný zámer vašej Matky; môj dar Cirkvi, aby bola potešená v utrpení a v zdanlivej smrti, ktorá ju čaká pred jej obdivuhodnou obnovou, spojenou s triumfom môjho Nepoškvrneného Srdca vo svete.“

1. januára 1977

Panny Márie, Matky Božej

prvá sobota mesiaca a roka


Kráčajte v mojom svetle

„Moji najmilší synovia, začnite nový rok so mnou v tento deň, keď vás Cirkev vyzýva, aby ste hľadeli na moje božské materstvo. Ako sa mi môj Syn Ježiš celkom zveril, aby u Matky hľadal ochranu a pomoc, tak aj vy sa nechajte bezpečne viesť svojou nebeskou Matkou.

Aký bude tento rok? Aké udalosti vás čakajú? Najmilší synovia, čo vás čaká, to vás nebude znepokojovať, keď si zvyknete prežívať každý okamih v mojom materskom Srdci.

Ľudstvo sa každým dňom stále viac vzďaľuje od Boha a ľudia v stále väčšom počte naďalej nedbajú o jeho zákon. Preto s novým rokom bude pribúdať tmy a budú vás stíhať väčšie pohromy a strasti.

Aj v mojej Cirkvi sa kríza ešte zväčší, pretože stále menej sa bude dbať o moju najdôraznejšiu výzvu k modlitbe, k obráteniu a k pokániu. Žiaľ, mnohí kňazi budú medzi tými, ktorí nebudú počúvať môj hlas. Tak budú mať pastieri menej svetla a stádo sa rozpŕchne po cestách neistoty, rozdelenia, bludu a odpadu.

Pastieri Cirkvi! Buďte zase takými, akými vás chce mať môj Syn Ježiš!

Buďte zase zapálení, horliví len pre spásu duší! Buďte zase prísnymi strážcami pravdy evanjelia!

Vráťte sa k nasledovaniu Ježiša na Kalváriu a nenechávajte sa zvádzať ani rozptyľovať svetom, ktorému často prispôsobujete svoj život!

Moji najmilší synovia, čím viac bude táto tma zahaľovať svet a Cirkev, tým jasnejšie svetlo bude vychádzať z môjho Nepoškvrneného Srdca, aby vám ukazovalo cestu. Kráčajte v tomto svetle! Potom vás bude stále osvecovať.

Vo vás, ktorí ma nasledujete, slávi moje Nepoškvrnené Srdce už dnes svoj triumf. Víťazstvo Srdca Matky sa uskutočňuje v dušiach a životoch jej verných synov. V nich víťazí dobro v tej dobe, keď sa všade šíri zlo. Zatiaľ čo sa hriech pokúša všetko preniknúť, v nich víťazí milosť a Božia láska. Keď sa bludu stále viac darí zvádzať mysle ľudí, oni vydávajú svedectvo pravde.

Keď rozdelenie roztrháva Cirkev, oni ju milujú a žijú pre jej jednotu; keď zástupca môjho Syna bude stále viac osamotený a opustený, oni sa s väčšou láskou zomknú okolo neho, aby ho stále viac potešovali a chránili.

Áno, v tom istom čase, keď môj protivník dnes všade víťazí, vtedy aj moje Nepoškvrnené Srdce slávi svoj triumf v živote mojich najmilších synov. Nebojte sa preto, že začínate rok, ktorý bude ešte ťažší a bolestnejší: Čím viac budete vidieť tmu, ako všetko zahaľuje, tým jasnejšie zažiari svetlo mojej prítomnosti medzi vami.

Preto vás vyzývam, aby ste začali nový rok so mnou v dôvere a bez strachu. Môj Syn Ježiš bude stále s vami a s ním bude s vami jeho a vaša nebeská Matka.“